Od 22. listopada 2024. do 6. prosinca 2024. provedeno je školsko istraživanje među učenicima o percepciji i korištenju umjetne inteligencije među srednjoškolcima.
Cilj istraživanja bio je saznati koliko su učenici upoznati s pojmom umjetne inteligencije, kako je koriste u svakodnevnom životu i obrazovanju te kako percipiraju njezinu korisnost i izazove koje nosi.
Istraživanje je uključilo 262 učenika iz prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda smjer upravni referent i ekonomist koji su sudjelovali putem anonimnog online upitnika. Rezultati su pokazali da većina učenika prepoznaje AI kao koristan alat za učenje posebno ističući njegovu ulogu u personalizaciji sadržaja, organizaciji učenja i
uštedi vremena.
Učenici su također svjesni etičkih pitanja poput privatnosti podataka i pristranosti algoritama, naglašavajući važnost odgovorne upotrebe AI-a. Ovi rezultati pružaju vrijedne smjernice za daljnje unapređenje integracije umjetne inteligencije u obrazovni proces.
Istraživanje je osmislila i provela nastavnica ekonomske grupe predmeta Aleksandra Hohnjec.
Više o istraživanju pročitajte u izvješću koje možete pronaći ovdje.