U duhu nadolazećih izbora za Europski parlament koji se u Hrvatskoj održavaju 9. lipnja 2024.
te u svrhu promicanja građanskog odgoja učenika, Ekonomska i birotehnička škola
Bjelovar je u suradnji s Uredom Europskog parlamenta u Hrvatskoj organizirala predavanje
pod nazivom „Europska priča (o izborima).“ Predavači su bili Ivo Antunović, predstavnik
Ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj i Marko Boko, savjetnik za odnose s javnošću
Ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj.
Ovo je još jedna u nizu aktivnosti Ekonomske i birotehničke škole u okviru projekta „Škola
ambasador Europskog parlamenta (EPAS)“ u kojem je želja podići svijest učenika i lokalne
zajednice o europskoj parlamentarnoj demokraciji, pravima i obvezama državljana EU, ulozi
Europskog parlamenta i europskim vrijednostima.
Predavanje je imalo cilj educirati učenike završnih razreda o važnosti izlaska na izbore, a
naglasak je bio na mladima koji prvi puta imaju priliku koristiti svoje biračko pravo.
Predavanju je prisustvovalo pedesetak učenika završnih razreda, a prisustvovali su i
predstavnici Centra za cjeloživotno učenje i kulturu Bjelovar, a u ime Grada Bjelovar prisutan
je bio i Tigran Drljača, savjetnik za poslove gospodarenja nekretninama.
Predavanje je počelo prezentacijom aktivnosti Ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj i
kampanje za europske izbore 2024. pod nazivom „IskoristiSvojGlas“. Nakon prezentacije
učenici su se digitalno na svojim mobilnim telefonima putem aplikacije „SLIDO“ uključili u
interakciju te su mogli iznositi svoja mišljenja i postavljati pitanja o demokraciji. Za kraj je
održana tematska radionica posvećena približavanju rada Europskog parlamenta.
Današnje predavanje organizirale su nastavnice Josipa Klemić i Biljana Ilkoski, koje čitavu
školsku godinu uspješno vode Školu ambasadora Europskog parlamenta (EPAS).
Radionica “EU izvori podataka” u našoj školi: Edukacija koja otvara vrata europskim informacijama
Kako smo jedina škola u županiji koja ima status Škole ambasadora Europskog parlamenta,nastojimo oplemeniti znanja i vještine naših učenika iz područja građanskog odgoja i razvitisvijest