TIMSKA NASTAVA – ANALIZA LAŽNIH VIJESTI U SKLOPU DANAMEDIJSKE PISMENOSTI

U četvrtak, 10. travnja 2025., održana je timska nastava povodom obilježavanja 8. Dana medijske pismenosti, kroz suradnju nastavnog predmeta Kompjutorska daktilografija i Engleskog jezika. Aktivnost je bila usmjerena na učenike upravnog smjera, a provodila se u okviru međupredmetne nastave pod nazivom: “Fake News Analysis – How to Detect Misinformation Online”.

Učenici su vježbali tipkanje medijskih sadržaja na engleskom jeziku, analizirali vijesti i uz pomoć digitalnih alata provjeravali točnost informacija. Kroz ovu aktivnost razvijali su kritičko mišljenje, digitalne
vještine te jezičnu i medijsku pismenost.

Predavanje je obuhvaćalo edukaciju o ključnim pojmovima vezanima uz medije – analiza izvora, provjera činjenica, etika u medijima – te raspravu o utjecaju medijskih sadržaja na svakodnevni život. Poseban
naglasak stavljen je na ulogu engleskog jezika u globalnoj komunikaciji i medijima.

Aktivnost su vodile nastavnica Aleksandra Hohnjec, mag. oec., i profesorica Sonja Ognjačević, prof. engleskog jezika i fonetike, u sklopu planiranih nastavnih aktivnosti kurikulumom Škole.

Završna evaluacija provedena je putem online ankete, a rezultati su pokazali visoku razinu angažiranosti i zadovoljstva učenika. Istaknuli su kako su naučili prepoznati nepouzdane izvore, razumjeti važnost
provjere informacija te razvijali korisne vještine za svakodnevno snalaženje u digitalnom okruženju.

Ova timska nastava još je jedan primjer uspješne integracije različitih nastavnih sadržaja s ciljem razvoja medijski pismenih, digitalno osposobljenih i jezično kompetentnih mladih ljudi.

Najnovije vijesti: