U razdoblju od 22. do 28. travnja 2024. održani su 7. Dani medijske pismenosti koje organizira Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja. Tim povodom u našoj smo školskoj knjižnici, uz Noć knjige, organizirali snimanje video uratka s učenicima iz Gimnazije Bjelovar. Tema razgovora bila je „Čitanje u izazovna vremena“, a iz naše škole sudjelovali su sljedeći učenici: Nikola Nanić iz 2. d, Mihael Horvatinović i Ira Šimun iz 3. c te Mirela Kikaš, 3. d. Snimanje susreta prepustili smo učenicima Gimnazije Bjelovar, a kako je tekao razgovor pogledajte na Youtube kanalu naše škole.
![](https://ekonomska-birotehnicka-skola-bj.hr/wp-content/uploads/2024/05/441520434_10233112161968980_2947760866548662083_n-1024x576.jpg)
![](https://ekonomska-birotehnicka-skola-bj.hr/wp-content/uploads/2024/05/441489058_10233112172489243_5091946213755822244_n-1024x473.jpg)
Sljedeća aktivnost koju smo organizirali bilo je predavanje o influencerima i prikrivenom oglašavanju, koje je održano u 1. b, 2. a, 2. d, 3. a, b, d razredu, a cilj je bio podizanje svijesti učenika o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima. Organizatorice svih aktivnosti bile su knjižničarka Alica Bačeković Pavelić te profesorice Josipa Klemić i Blaženka Urh.